onsdag den 1. juni 2011

Når skoven vågner og en ny dag begynder.

Jeg gik engang tur i skoven om natten. Med min mor.
Hun vækkede mig ved 3-tiden og vi gik ned i skoven.
Vi gik i skoven, mens den langsomt vågnede. Det var fantastisk.
Lyset, fuglesangen og sommerskoven var helt frisk, ny og vidunderlig.
En helt igennem magisk og eventyrlig tur på en times tid.
Jeg har ikke gjort det siden, men længes stadig efter det.

Jeg savner min barndoms sø og skov.

 Little miss T

(Once my mother took me for a walk in the forrest in the middle of the night. We were there when the lights slowly got brigther and all the birds woke up. To see the forrest wake up is pure and overwhelming magic. I never forgot it, but have not done it since.
I miss my childhood lake and forrest).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar