torsdag den 2. juni 2011

Hvad??

Så så man lige mig, lave en blog og i løbet af ingen tid, havde der sneget sig et meget gennemgående fugletema ind???? Hold op og stig ned af min aura siger jeg bare. Det var ikke det der var meningen.
Men det er nu også lidt hyggeligt at opdage. Ingen hemmelighed at jeg har noget med fugle. Da de første fugle meldte deres ankomst i diverse boligmagasiner, ved juletid for maaaange år siden, var jeg klar.

Men det går nu nok endnu længere tilbage. Min mor kan alle fuglenavne og lyde. Desværre har den del af det aldrig bidt på mig. Min mor har den skønneste fugl i træ (lærke tror jeg) som hun har arvet fra sin farmor. Den har altid hængt i loftet i vores mange stuer og den er en del af mine tidligste barndomsminder. Det vil være en kraftig underdrivelse at sige jeg håber at arve den. Jeg er vild med den, den er så smuk og der er så meget historie i den, da den jo må være meget gammel. Håber en dag at kunne vise et billede af den.

Jeg er i gang med rengøring, så mine stoffugle kommer på senere. Er lige nødt til at prioritere en fornuftig rækkefølge, mens alle mine drenge er ude at gå tur. Jeg har 4 drenge, 3 børn og ham der var med til at lave dem.

Hvad laver du på denne smukke dag?

Little miss T

1 kommentar:

  1. Heisann!!

    Takk for koslige ord fra deg,og velkommen som følger på bloggen min,håper du vil trives:)

    velkommen til blogglandia:)

    Ha en fin dag:)

    Klem Linda:)

    SvarSlet