mandag den 6. juni 2011

Er der nogen der så hvor mandagen blev af?

Nå, det er vidst godt det samme. Jeg sidder i hvert fald her nu, i ikke særlig godt humør.
Måske man bare skulle gå i seng, takke for dagen og håbe og bede til bedre humør i morgen.

Min bror kom forbi til aften. Det gjorde skønt for sjælen. Han ville bare lige se hvordan vi havde det, han syntes det var længe siden
han havde set os. Sådan er min bror og jeg elsker ham for det.
Blev selvfølgelig inviteret til grill i haven og bordtennis bagefter.
Han er verdens bedste lillebror.

(Jeg ville virkelig gerne sprøjte billeder ud på jeres skærme. Jeg syntes det er svært og jeg får det ikke gjort. Det er jeg rigtig træt af. Pludselig en dag lykkes det. Det er jeg sikker på. For den da ja, jeg ved det!)

Little miss T

2 kommentarer:

  1. Heisann!!

    Takk for din søte kommentar:)

    Garnet hekler jeg kjøkken kluter av..Stoffet skal kanskje bli kjole til prinsessa mi:)

    Ha en fin ny uke:)

    Klem linda:)

    SvarSlet
  2. Åå...tusen takk for dine absolutt skjønne ord.
    Det varmet hjertet :)

    Hvorfor får du ikke lagt ut bilder? Kanskje jeg kan hjelpe? Bare rop ut.

    Søt hilsen Jeanette

    SvarSlet