lørdag den 4. juni 2011

Fredag kom, fredag gik.

I mit hoved kan jeg klare hele verden på en fridag og flyder over med ideer.
Men jeg kan jo ikke nå det hele og ender med at ligge og gispe som en overkørt
hundehvalp.


Verdens bedste nabo og veninde fyldte 40 år i går.
Vi fejrede hende og hendes mands 80 års, sidste sommer med stor fest og telt i haven.
Så selvom hun havde fået gaven, skulle dagen markeres.
Havde en idé og kom for sent i gang, så det blev en havebuket og et knus.
Midt i middagen med den nærmeste familie.


Vi blev inviteret på dessert og kaffe. Hvem har overskud til det, når der kommer 6 ekstra?
Det har min nabo og hendes mand.


Tak for hul i hegnet, nærmest fælleshaver, fælles bordtennisbord, fælles trampolin
og rigtig mange kopper kaffe og hyggelige timer. I betyder al verden for os.


Kreahygge med min vidunderlige veninde gik heller ikke helt efter planen. Hun kom med aftensmad, til mig og Mindstemanden. De 3 store var til Distortion festival. Efter desserten i naboens have, kørte vi hjem til hende. Udstyret med film og lidt kreating. Og så snakkede vi, til øjnene var ved at trille ud af hovederne. Mit i hvert fald. Kreating og film lå urørt hen. Tak veninde, for en skøn aften og tak for helt uventede gaver. Tak fordi du er lige her. For mig. Det betyder mere end du aner.



Little miss T

Ingen kommentarer:

Send en kommentar