onsdag den 15. juni 2011

Mit køkkenvindue!


Jeg har, i snart mange år haft "Lykkekløver" i mit køkkenvindue. Et par stykker har klaret flere vintre - hvor de nærmest visner helt ned, for så at komme igen til foråret. Men de bliver store og ranglede med tiden. Denne her er ny, fin og tæt. Jeg er vild med dem.
Den lyserøde pelargonie er også et must og den holder stadig. Startede dengang de hjemmesyede puder havde lyserøde blomster og boligtrenden "Shappy chick" så dagens lys.
Kanden med blå motiv har jeg arvet fra min elskede Bedstemor på Bornholm. Jeg vil tro den er købt på en rejse til Holland, ikke noget særligt, men for mig betyder den alt. De blå motiver er ret fine.
Den tyrkise kande købte jeg hos vores lokale blomsterhandler for 9 år siden og den har fast plads i mit køkkenvindue.

Må jeg se dit køkkenvindue?

Little miss T

Ingen kommentarer:

Send en kommentar