tirsdag den 14. juni 2011

Når jeg tænker for stort!

I efteråret 2010 fik jeg en idé. Hvert barn i vuggestuen skulle have en pude, med navn på. Stuen hedder "Orange", så det skulle alle puderne selvfølgelig også være.
Jeg gik i gang og det var sjovt. Det gik rimeligt tjept i starten. Min første deadline var julefesten, det nåede jeg ikke. I mellemtiden var nogen af børnene startet i børnehave - damn! Men jeg kæmpede videre. Næste deadline jul...... og nytår (altså i starten af januar). Flere børn startede i børnehave og nye startede på Orange stue. Vi taler rigtig mange puder efterhånden og omkring januar/februar tror jeg nok jeg gav op. 1. maj startede min egen mindste skat så i børnehave og løbet var kørt. Damn, damn, DAMN!!!!!!!
Fandt lige et billede jeg tog, nok i december, af de første puder.

Hvad syntes du jeg skal gøre? Kan jeg være bekendt at give til de børn jeg har færdig til (og så må de have dem derhjemme og ikke på stuen, som var den oprindelige tanke)????
Jeg har brug for dit råd. Ellers ryger de i skraldespanden. Jeg er ved at få spat af at kigge på dem.

De minder mig om en urealistisk drøm.
Eller en meget realistisk drøm, der brast.





Håber du vil give din mening til kende.

Little miss T

1 kommentar:

  1. Hvor er de fede! Det er en skam at du ikke har lavet en med "Rasmus" - den havde jeg købt ;-)
    Jeg synes at du skal sælge dem, fx på Amio.

    SvarSlet